czwartek, 19 września 2013

Stypa



Stypa

Nie zdołałem sprawić by poezja z ukrycia powstała
Lecz zdołałem chociaż być tym za którego czasów –
Lub przez którego – w ciszy cisz swoich skonała
Chciałbym postawić w tej historii wielokropek
Lecz nie mogę.

Zza grubych kotar – choćbym chciał – nie usłyszę
nic.
Moja dłoń rozmazała się i zlała nierozerwalnie
Z tym ciepłym wieczornym wiatrem
Gwiazd już nie odgadnę nie odnajdę drogi
Tak samo jak nikt już po mnie nie sięgnie po długopis
Bez trwogi.

~~MrCrowley

3 komentarze:

  1. ,,Chciałbym postawić w tej historii wielokropek
    Lecz nie mogę."

    Smutkiem to napawa, ale daje do myślenia.
    Dzięki za wszelkie dostarczane emocje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne dzięki! Potrzeba takich słów, bardzo. A cóż nie jest zabarwione smutkiem?

      Pozdrawiam,

      ~~MrCrowley

      Usuń
  2. twój wiersz jest do dupy jest zupełnie żałosny ponieważ nie jest o mnie i o mojej miłości do agnieszki jesteś żałosny sugeruję podjęcie pracy jako stolarz

    OdpowiedzUsuń